افزار پرداز هوشمند سورنا

همواره محصولات و راهکارهای سیسکو بعنوان شرکتی پیشرو در صنعت شبکه، مورد توجه ارگان ها و سازمان های پیشرفته بوده است. این شرکت با ورود به حوزه های مختلف از قبیل نتورک، امنیت، Collaboration و مانیتورینگ، پاسخگوی نیاز مشتریان خود در هر سطحی میباشد و موجب اطمینان خاطر سازمان ها و مدیران آنها است. در حال حاضر این شرکت دارای سیر وسیعی از محصولات به منظور پیاده سازی راهکارهای مختلف میباشد.

سوئیچ سیسکو دستگاهی می باشد که تجهیزات تحت شبکه را در بستر LAN به یکدیگر متصل می کند. بصورت کلی، یک سوئیچ بسته های دریافتی (Packet) را پردازش کرده و از طریق پورت های خود و بر اساس MAC Address دستگاه های موجود در بستر شبکه، اطلاعات را ارسال می نماید.

روتر سیسکو برای شعبه های سازمان: سری روترهای ISR 1000، ISR 4000، ASR1000 سیسکو و پلتفرم های لبه شبکه Catalyst 8000 سیسکو با بهره مندی از سیستم عامل IOS XE با بهره مندی انتخاب هوشمندی برای شبکه های کوچک تا متوسط سازمانی میباشد. این روترها امکان انتقال امن داده ها را از طریق VPNتسهیل می کند. در این میان روترهای ISR با استفاده از زیر ساخت های امنیتی سیسکو، از اتصال امن برای انتقال صدا، و اتصال از راه دور و یا Remote کار در خانه را برای کارمندان سازمان آسانتر می کند. همچنین این روترهای کنترلرهای مورد نیاز برای راه اندازی شبکه SD-WAN نیز بحساب می آیند.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: